Da var jeg tilbake. Naa har vi spist middag, Kjempe godt.Tom spiste med oss. Han er en skikkelig bra fyr, men det er alle gutta som bor her. Naa er alle jentene gaatt opp for aa dolle seg og skifte. Vi skal ut. Og Mari skal treffe e fyr som hun traff forleden. Ikke alene selvsagt. Vi var ute paa byn paa onsdag, paa en bar som heter Wild bar. Det var skikkelig kult. Men jeg ble allergisk saa jeg gikk hjem. Men de andre gikk videre aa hadde det skikkelig goy. Ja, jeg vet ikke hva mere jeg skal skrive. Vi har det bra. Og spiser hele tiden. Det har vaert litt daarlig vaer de siste dagene saa igaar ryddet vi hele kjokkenet og stuen. Alle skuffer og skap o.l. De ble glad. I morgen skal vi i dyrehagen. Forst skal vi trene paa stranden. Og saa skal vi paa lang tur med hundene og saa skal vi i dyrehagen. Og sikkert ut etterpaa. Paa sondag skal vi vaere med Henry, vennen til Sara. Han skal kjore oss til Palm Beach. Der Home and Away blir spilt inn LINE. Saa det blir goy. Saa har vi snakket om aa ha et kveldsmaaltid alle sammen i huset. Guy har fisket noe fisk og saa skal vi kjope inn noe reker og hvitvin. Jeg gleder meg. Mest til rekene. Nam. Vel. Naa skal jeg ikke skrive mer. Vi snakkes imorgen. Vi skal bli bedre til aa «blogge».Mamma du er best. Og Riga. og pappa. og PK.  koz vilde.

4 kommentar

  1. ….Vilde du får ikke lov å reise til Mexico……!!!! Mamma<3

  2. HOME AND AWAYYY!!! kjempemisunnelig!!!
    Jeg spiser melkesjokolade.. Jeg vet dere er misunnelig på meg..:p
    Kos dere masse!! gøy å høre fra dere! 😉

  3. Hallo Sara.
    Vet ikke om jeg har gjort dette riktig, men har lest hva du og de andre har skrevet om turen så langt – kjempebra.
    Her har vi det fint ikke så kaldt lenger i kveld har vi bare ca 0 gr og det er bra.
    Har vært på Laksevåg Senter og handlet i dag og i morgen tar vi gjerne en tur på Bystasjonen.
    Kos dere masse videre – vær forsiktige og pass godt på hverandre.
    Hilsen oss 2 som er masse glade i deg.

  4. SHIIIIT! home and away sier du? Det blir sikker kjempespennende! Kanskje du treffer Sally på stranden. Sally og tvillingbroren Milco.
    Nå er klokken halv tolv på morgenen, og jeg skal på jobb klokken ett. Egentlig ganske greit å ha dagvakt.
    Saknar dykk, vær flink å ta bilder også.

    Heldige,fine,jenter. Pass godt på hverandre. Bruk solkrem!

Legg igjen en kommentar

