How to get to Cambodia to Bali in many days..

Ja, vi bestemte oss for aa forlate Kambodsja for 4 dager siden.
Vi bestilte bussbillett fra Kambodsja til Surat Thani (Thailand), bussen tok 23 timer.
Vi ankom halv seks om morgenen, slitne og trotte.
Overnattet paa et hotel i naerheten.
Og bestilte bussbillett videre til Singapore neste dag.
I Surat Thani ble vi lurt.
En dame fortalte at vi maatte ha 5,500 bath naar vi ankom Malaysia.
Og vi burde veksle inn i malaysiske (?) penger.
Det gjorde vi.
6 timers busstur etterpaa, spurte vi hva valutaen var paa busstasjonen…
Absolutt IKKE det hun kjerringen i Surat Thani hadde gitt oss i hvert fall!
Vi ble lurt for 600 NOK..HVER!
Aldri igjen.
Videre med minibuss til Malaysia.
Stor buss til Singapore.
Altfor mange timer paa buss. 28 timers tur.
Totalt 51 timer buss paa 3 dager.
Naar vi endelig ankom Singapore reiste vi rett opp paa flyplassen og bestilte flybilletter.

Bali here we come!

Marita & Sara

Én kommentar

  1. Heisann Sara

    Det høres ut som dere har en super tur og at dere får oppleve masse. Jeg er i Bahrain nå og her er det bare helt supert å være. Utrolig hyggelige og inkluderende folk. Deilig temperatur og masse å både kjøpe og se. På mandag var jeg på dagstur til Dubai, der så jeg bla den høyeste bygningen (synd den var stengt) og så spiste jeg på Burj al arab (seilhotellet). Jeg har det helt supert, bare så synd at jeg reiser hjem i morgen. Kos dere mase videre og ta vare på hverandre.

    Klem fra tante

Legg igjen en kommentar

